Son Haberler |

29 Şubat 2012 Çarşamba

'Kimin devrimci olduğunu idrar tahliliyle mi anlıyorlar'

Facebookda Paylaş Twitterda Paylaş Google+da Paylaş
CHP Ankara Milletvekili Sinan Aygün tv8’de Erkan Tan’ın programına konuk oldu. CHP Kurultayları öncesinde ve sonrasında yaşanan tartışmaları değerlendiren Aygün, AK Parti’ye yüklendi.

“Kimin devrimci olduğunu idrar tahlili ile mi anlıyorlar?”

“Elinizde tahlil metre mi var nereden biliyorsunuz benim devrimci olup olmadığımı? Devrimciyi anlamak için idrar ya da kan tahlili mi var? Başbakan dindarı nereden anlıyor? Dindar metremi var? Nasıl Başbakan’ın bu tavrı yanlışsa bizimkiler de devrimci konusunda aynı yanlışı sergiliyor. Kimin dindar kimin devrimci olduğunu Allah bilir!”

“Meclis’te vazo gibi oturuyoruz ne takozu?”

“Biz Meclis’te bir şey yapmıyoruz vazo gibi oturuyoruz. Ben bakıyorum AKP kaldırdıysa elini ben indiriyorum. Onların dedikleri oluyor gidip gidip geliyoruz. Meclis böyle işte ne takozu. Takoz olmaya durumumuz var mı? 325 tane milletvekilleri var neye takoz olacaksın?”

“AKP oy görgüsüzü”

“İktidar sürekli biz 50 oy aldık diye geziyor. Tamam 50 oyu aldın kardeşim, halk sizi seçti. Bu neye benzer biliyor musunuz görgüsüzler gibi benim arabam, evim var diyor. Bunlar görmemiş gibi. Oy görgüsüzü bu AKP!”

“Sav 40 yıldır partideydi de ne yaptı, CHP’yi baraj altında bıraktı!”

Önder Sav’ın ‘CHP’de ne işleri var?’ diyerek Sinan Aygün, Bülent Kuşoğlu, Aydın Ayaydın ve Turan Tayan’ı işaret etmesi üzerine Aygün şu sözleri kaydetti:

“Bizim burada ne işimiz var, tamam. Peki senin orada işin vardı da sen 50 yıldır ne yaptın? Bu partiyi baraj altında sen bıraktın. Kimse de size haydi kalkın gidin demedi. Şimdi bizi beğenmeyenler 2007 yılında bize milletvekilliği teklif ettiler. Bu konuyu Deniz Baykal ve Mehmet Sevigen ile de görüştüm. Milletvekilliğini sırf bana değil, Zafer Çağlayan’a da teklif ettiler. 2007’de Kılıçdaroğlu değil, bu ekip bana teklif etti. Ben 2007’de devrimciydim, 4 yıl sonra devrimsiz oldum. Bunlar az olsun parti bizim olsun istiyorlar!”

“Sav bir daha isim verirse daha ağır konuşurum!”

“Genel Başkanımız bir fırsat yakaladı. Getirin yapacağım dedi getirdi yaptı. Genel Başkan 2 kurultaya birden katıldı. 362 imza vardı. 2. kurultayda arkada toplanmışlar, 20 kişi kaldı. Neredeydi Önder Sav? Ekip adamıysan eğer sen 362 kişi önünde gidip duracaktın. Önder Sav nerede? Evde televizyon izliyor. Önder Sav tekrar isim verirse tekrar buraya gelir daha da ağır cevaplar veririm. CHP’yi bu hale onlar getirdiler. İsa Gök yüzünden parti kavgacı parti haline geldi!”

“Tarım Bakanımız evlere şenlik!”

“Öyle bir Tarım Bakanımız var ki evlere şenlik valla. Türkiye hayvan ithal eder hale geldi. İktidar 10 senedir burada. 10 yıldır iktidarda olan bir adam eskiden olan problem derse kimse inanmaz. Bu ülkede biz ithal kurbanlık kestik. Niye düzgün bir politika yapmadınız?”

“TÜSİAD konuşmayacakta kim konuşacak?”

“TÜSİAD şu anda en ciddi, en dinlenilir ve en güvenilir kuruluşlarından bir tanesi. TÜSİAD hiç kimsenin konuşmadığı zaman risk alıyor. Açıklaması gayet doğru altına imzamı atıyorum. Anayasa değişikliğinde öneri istiyorlar, 4+4+4 konuşulduğunda sen işine bak TÜSİAD diyorsunuz. TÜSİAD konuşmayacaksa kim konuşacak?”

Paylaş:

Yorum Gönder

 
Yukarı Çık
Telif Hakkı © 2014 Ulusal Gazete | Tasarım: OddThemes