Son Haberler |

17 Nisan 2012 Salı

KEMAL KILIÇDAROĞLU: BERABER YÜRÜTTÜK BİZ BU YOLLARDA

Facebookda Paylaş Twitterda Paylaş Google+da Paylaş
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu partisinin grup toplantısında Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’a cevap verdi.

İşte Kılıçdaroğlu'nun konuşmasından satır başları...

Geçen hafta bazı kitaplarda dini konularda tahrifat yapıldığından bahsetmiştim. İsmet İnönü inançlara dinine saygılı bir insandır. Hurafelere izin vermeyen bir insandır. Tahrifat yapılan kitaplara izin vermemiş İnönü kötü mü yapmış yani.

YALAN MAKİNASINI DA GEÇTİ

Diyanet İşleri Başkanlığı'nın yayını söylüyor. Savaşa gidecek, şehit gidecek bu asker camide yatıp kalkıyor. Sen dönüyorsun millete diyorsun ki 'Buraları ahır yaptılar.' Biraz o şehitlere saygı olur.

Yalan makinası diyordum, samimi söylüyorum makinayı da geçti.


DİYANET İŞLERİ BAŞKANI'NI GÖREVE ÇAĞIRIYORUM

Doğruları söylemek yalnızca bana düşmez. Diyanet İşleri Başkanı'nı da göreve çağırıyorum.

Sizin ansiklopediniz söylüyor bunu. Neden sesinizi çıkarmıyorsunuz siyasi ahlak çok önemlidir. Yalan üretiyorsunuz. Ölülerden ne istiyorsunuz.


BELGESİZ KONUŞMADIM

Hayatımın her döneminde yolsuzluklarla mücadele ettim.

CHP'li olsun olmasın elini vicdanına koyan her vatandaş söyler şunu. Bir yerde yolsuzluk varsa Kemal Kılıçdaroğlu dile getiriyorsa bir şey vardır. Belgesiz hiç iddiaada bulunmadım


MÜFETTİŞ ORDUSU GÖREVLENDİRDİLER, BİR ŞEY BULAMADILAR HAKKIMDA

Devlette 27 yılı aşkın süre görev yaptım. Bir müfettiş ordusu görevlendirdiler. Bir şey bulabilir miyiz diye.

Benim genel müdürlük yaptığım dönemdeki tüm ihaleleri inceliyorlar. Sonunda 'Konu hakkında işlem yapılacak bir şey bulunmadığı' yazıyor.

Bunlar benim müfettişlerim değil.

Ben babamdan dedemden de 'Kul hakkı yemeyeceksin, boğazından aşağıya haram lokma geçmeyecek' diye yetiştirildim.

O Hüseyin Çelik VAN'A BİLE GİDEMİYOR

Okul yaptık, yol yaptık. Hırsızlık olsa yaplır mıydı diyorsun. Geçen yıl okul yapmak için verilen paraları yandaşlarına peşkeş çektiğini ispat etmedim mi Meclis'te. Hüseyin Çelik bakandı. O Hüseyin Çelik bakan değil. Şimdi Van'a bile gidemiyor. Bu Recep Tayyip Erdoğan seçim meydanlarında ne söyledi: Bizim etrafımızda yolsuzluk yapanalr yok dedi. Demek ki yolsuzluk yapanları sen temizledin.

YOLSUZLUK DOSYALARI BOYUNU AŞAR

Partisindeki yolsuzluk dosyalarını yan yana koysak Recep Tayyip Erdoğan'ın boyunu aşar

Yolsuzluk yapanlara izin vermeyceğiz

Biz yol yaptık, köprü yaptık laflarını geçiniz. O yolları, köprüleri nasıl yaptığınızı, ihaleleri kime verdiğinizi herkes çok iyi biliyor.

FATİH İSTANBUL'U KURTARDI, SEN SOYDUN

Eğitimde kalktın Fatih projesini başlattın.

Fatih Sultan Mehmet İstanbul'u kurtardı, sende İstanbul'u soydun. Aranızda fark var.

Fatih Sultan Mehmet bugünkü İstanbul'u görse ağlardı

Hiç vicdanın sızlıyor mu?

20 milyar doalrlık hortum yaparsın, Kuran'ı üstüne perdelersin.

Ama bir şeye hakkını teslim edelim. Yolsuzluk konusunda kimse AKP'nin eline su dökemez. Her türlü numara var bunlarda.

Hiç kimsenin aklına Kamu İhale Kurumu'nun içine yolsuzluk çetesi kurmak kimin aklına gelirdi.

Hiç sizin aklınıza fitreden yolsuzluk yapan gelir mi?

Şimdi kalkmışlar ‘Yolsuzluk yapmıyoruz’ diyorlar. Onu benim külahıma anlatacaksın.

MALVARLIĞINI AKP’NİN SİTESİNE KOY

Ben mal varlığımı CHP’nin sitesine koydum. Altına da imzamı bastım. Sen yolsuzluk yapmadığını söylüyorsan Kemal Kılıçdaroğlu’nun yaptığını yap ve AKP’nin internet sitesine koy. Koyamaz. Kul hakkı yiyen adamdan korkun. Bunlardan bu memlekete hayır gelmez. Bunu herkesin bilmesi lazım.

ERDOĞAN VE 40 HARAMİLER

Recep Tayyip Erdoğan ve 40 Haramiler. Sır küpü de var para küpü de var. Bunların bir de yolsuzluk marşı var. Recep Tayyip Erdoğan mikrofonu görünce dayanamaz: ‘Beraber yürüttük biz bu yollarda’ diyor.

ERDOĞAN’DA ‘KILIÇDAROĞLU’ FOBİSİ VAR

Dünyalığınızı yaptınız, ne istiyorsunuz bu milletten. Yeter artık ya.

Yeni bir fobi oluştu Erdoğan’da: Kemal Kılıçdaroğlu fobisi

Benim görevim hırsızlıkları anlatmak. Muhalefet partisiyiz.

Recep Tayyip Erdoğan’ın görevi de muhalefet partisine muhalfet etmek. Sabah yatıyor Kılıçdaroğlu, akşam yatıyor Kılıçdaroğlu. Erdoğan sen Kılıçdaroğlu’nu yattığın her saniye rüyanda göreceksin. Yalnız bu fobinin tedavisi yok.

TÜRKİYE'DE ADALET YOK

Pm toplantısı sonunda bir gazeteci arkadaşım 28 Şubat gözaltılarını sordu. 'Bir ülkede hukuksuzluk yoksa kimsenin yargılanmasına ses çıkarmayız' dedim.

Ben bunu 200 gün önce de söyledim. Bu ülkede hukukun üstünlüğüne inanacağız, yargı gerçekten adaleti dağıtacak. Bugünkü Türkiye'de adalet yok.

İNTİKAM DUYGUSUYLA ADALET ARANMAZ

Adaleti intikam duygusuyla kimse arayamaz, aramamalıdır.

Bu cümlede ne eksik var. Bu cümleyi kullanarak CHP'yi ve beni eleştiriyorlar.

Vay efendim ben demokrat değilmişim. Senin CHP Genel Başkanı'na demokrasi dersi vermen haddin değildir.

GAZETE BAŞLIĞI ÜZERİNDEN YORUM YAPIYOR

AKP'ye gelince ellerinde kalem titriyorlar. Ya Erdoğan'ı üzerlerse, ya işimizi kaybedersek korkusu.

Benim söylediğimi dinlemeyecek, okumayacak kadar tembel. Gazetenin başlığı üzerinden yorum yapacak.

MEDYANIN GÖREVİ MUHALEFET ETMEK

Medyanın görevi muhalefet yapmaktır. Bu gazeteci arkadaşlarıma gazetecilik okulunda öğretilen bir kuralı tekrar söylemek isterim. Köpeğin insanı ısırması haber değildir, insanın köpeği ısırması haberdir


YALAKA VE ÖDLEK TİPLERİN TEK DERDİ CHP'Yİ ELEŞTİRMEK

Sabahtan akşama aynı tipler oturmuş, yalaka ve ödlek tipler. Tek dertleri CHP'yi nasıl eleştiririz. Eleştirmezseniz namertsiniz.

Kin devede olur. Gençlere 'kininize sahip çıkın' diyorsun. Korkudan bunu bile eleştiremiyorsun.

Talimatı hükümetten alıyorlar. Şu tarihte operasyon yapın, operasyon yapılıyor, şunları mahkum edin, ediyorlar.

BASILMAMIŞ KİTAP YASAKLANDI, DEMOKRAT ARKADAŞLARDAN SES ÇIKMADI

Bu ülkede basılmamış kitap yasaklandı. Demokrat gazeteci arkadaşların yüzü hiç kızardı mı?

Hakkımda fezleke düzenlendi, bunlardan gık bile çıkmadı

İnsanlar yakılarak öldürüldü, Başbakan 'Hayırlısı olsun' dedi, bu demokrat arkadaşlardan ses çıktı mı?

Poşu taktığı için 25 ay tutuklu kaldı, demokrat arkadaşlardan ses çıktı mı?

Pozantı cezaevinde küçük çocuklara tecavüz edilirken bu demokrat arkadaşların sesi çıktı mı?


ADALETSİZLİK DAĞITIYOR

Bunlar AKP hükümetinin görev yaptığı dönemde olan olaylar

Ucuz kahramanlığa yer yok. Adalete güvenmiyorum. Orada adaletsizlik dağıtılıyor.

AKP'ye yakın olan bir araştırma kuruluşu vatandaşlara sormuş:

Türkiye'de cezaevine konulsanız adil yargılanacağınızı düşünüyor musunuz?

Vatandaşın yüzde 67'si 'hayır' demiş.

Bu ülkede hangi adaletten söz ediyorsunuz.

28 Şubat tabi ki yargılansın. İntikam duygusuyla yola çıkarsanız olmaz. O yargılama yargılama değildir.

Menderes ve arkadaşları idam edildi. Mahkeme de vardı, hakim de. Toplum vicdanı kabul ediyor mu? Hayır. Demek ki o mahkeme adaletli değildi.

İflas etmiş bir yargı sistemi var. Bu yargı adalet dağıtamaz

28 ŞUBAT'IN KÜVEZDE YETİŞTİRDİĞİ ADAMSIN

28 Şubat sonrası seni kuvözde hazırladılar, el bebek gül bebek hazırladılar. Önce seni istifa ettirdiler, sonra Erbakan'ı arkadan bıçaklattırdılar, sonra hapiste yattın mağdur olmak için. Buzdolabına kadar vardı. Hangi hapisten bahsediyorsun sen.

ABD'ye niye gitin, hangi talimatları almak için. Zulme uğrayan birisi bir başkasına zulüm yapmaz.

CHP'nin il ve ilçe başkanları öldürüldü, CHP'nin genel başkanı hapse atıldı.

Şimdi kalkmış 'Hesap soracağım' diyor. Hikaye senin hesapların

Seni kimlerin hazırladığını ve oraya getirdiğini de biliyoruz.

Suriye'ye gittiler, vizeleri kaldırdılar. Alkışlandılar.

Bir sabah kalktık durum değişmiş, Suriye bir numaralı düşman olmuş.

AKP Suriye'de kendi yanlışının esiri oldu. Varsayımlar, öngörüleri, yöntemleri, tespitleri yanlıştı

Biz Türkiye'nin tek başına bu yangını söndürmeyeceğini biliyorduk.


TÜRKİYE AŞAĞILANDI

Türkiye Cumhuriyeti başbakanının İran’da aşağılanması onurumuzu kırdı. Eğer sen Ömer Seyfettin’in Pembe incili kaftan kitabını okusaydın bir ülkenin onuru nasıl kurtulur onu görecektin.

Kofi Annan’ın yaptıklarını söylemiştik sen onun yüzde 1’i kadar bile olamadın. Senin liderliğin artık su götürür. Seni kim lider kabul eder.

İran’a gideceksin kapıda bekleyeceksin. Hangi liderlikten bahsediyorsun. Eğer dış politikaya at gözlüğü ile bakarsanız duvara çarparsınız.

Suriye demek sadece Esad rejimi demek değildir. Suriye demek, Çin, Rusya, İran demektir. Sen bu gerçekleri görmeden ben çözerim diyorsun ama işte böyle duvara çarpıyorsun.

Ne dedi, Bıçak kemiğe dayandı dedi. Ne oldu hiçbir şey olmadı. Artık sabrımız kalmadı dedi ne oldu hiçbir şey olmadı.

Bizim tarihimizin hiçbir döneminde hiçbir devlet adamı Müslüman ülkelere batının ağzıyla seslenmemiştir. İlk kez Suriye’de batının taşeronluğunu yaparak Suriye’ye seslendik ve sınıfta kaldık.

Ulusal Gazete

Paylaş:

Yorum Gönder

 
Yukarı Çık
Telif Hakkı © 2014 Ulusal Gazete | Tasarım: OddThemes