Son Haberler |

22 Ocak 2013 Salı

"Borcuna Karşılık Bacını Getir"

Facebookda Paylaş Twitterda Paylaş Google+da Paylaş

Adana'da 5 bin lira borçlandığı kişiyi kurşunlayarak öldüren adamın ifadesi kan dondurdu.


Adana'da geçen 6 Ocak'ta, birlikte bahis oynatma yüzünden 5 bin lira borçlandığı 44 yaşındaki Erol S.'yi, iddiaya göre, "Borcuna karşılık bacını getir" dediği için ensesinden kurşunlayarak öldürüp, kuzeni 24 yaşındaki Hacı S.'yi de yaralamaktan tutuklanan 27 yaşındaki Erdinç İ. hakkında dava açıldı.

Sanık Erdinç İ.'nin cinayetten ağırlaştırılmış ömür boyu, 2 kişiyi öldürmeye teşebbüsten de 30 yıla kadar hapsi istendi. Davayı açan Cumhuriyet savcısı, sanığın savunmasını dikkate almayıp, haksız tahrik indirimi istemedi.

Olay, geçen 6 Ocak akşamı merkez Seyhan İlçesi Şehit Duran Mahallesi'nde meydana geldi. Manisalı Alibey Caddesi üzerindeki işyerinde internet üzerinden müşterek bahis ve iddia oynattığı ileri sürülen Erol S. ile kuzeni Hacı S. silahlı saldırıya uğradı. Tabancayla ensesinden vurulan Erol S. öldü, Hacı S. ise yaralandı. Ayrıca, Erol S.'nin kardeşi 41 yaşındaki Sezai S.'ye de ateş etmek istediği, ancak silahı tutukluk yaptığı ileri sürülen cinayet şüphelisi Erdinç İ. olayın ardından kullandığı 2 ruhsatsız tabancayla birlikte yakalandı.

'DAYANAMADIM'

Sorgusunun ardından çıkarıldığı nöbetçi mahkemece tutuklanan Erdinç İ., suçunu itiraf etti. Erol S. ile birlikte bahis oynattıklarını belirten Erdinç İ., "İşleri ben takip ettiğim için Erol S.'ye 5 bin liranın üzerinde borçlandım. Borcu ödemem için sürekli bana baskı yapıyordu. 'Parayı nasıl ödersen öde. İstersen git kendini pazarla. Hatta dul bacın var, onu getir borcunu çizeyim' dedi. Ben de dayanamadım. Kasaya dönünce ensesine ateş ettim. Zaten bana yaptığı baskı ve söylediği sözlerden dolayı çıkmazdaydım. 'Bu işin sonu yok, ya kafana sık ya da git Erol'un kafasına sık' diye kendimle hesaplaşıyordum" dedi.

TAHRİK İNDİRİMİ İSTEMEDİ

Soruşturmasını tamamlayan Cumhuriyet savcısı, olayla ilgili iddianame hazırladı. 2'nci Ağır Ceza Mahkemesi'ne gönderilen iddianamede, sanık Erdinç İ. hakkında, 'tasarlayarak öldürme' suçundan ağırlaştırılmış ömür boyu hapis istendi. Hacı S.'yi yaralayıp, Sezai S.'ye silah doğrulttuğu için de sanığın 30 yıla kadar hapsi talep edildi. Savcı, sanığın savunmasını dikkate almayıp, haksız tahrik indirimi istemedi.

Sanığın yargılanmasına önümüzdeki günlerde başlanacak.

Paylaş:

Yorum Gönder

 
Yukarı Çık
Telif Hakkı © 2014 Ulusal Gazete | Tasarım: OddThemes