Son Haberler |

23 Şubat 2012 Perşembe

Bu Kez Şiddet Gören Koca Oldu

Facebookda Paylaş Twitterda Paylaş Google+da Paylaş
Şanlıurfa'da, 8 çocuk babası adam ikinci eşinden sürekli şiddet gördüğü gerekçesiyle, evli kızının evine sığındı. 6 çocuğunun annesi olan ilk eşini 8 yıl önce kaybeden adam, daha önce başından bir evlilik geçen 30 yaşındaki kadın ile ikinci evliliğini gerçekleştirdi. 2 çocukları olan çift, adamın ilk evliliğinden olan çocukları nedeniyle sık sık tartışmaya başladı. Eşinden sürekli şiddet gördüğünü söyleyen adam, "Çocuklarımla hiç anlaşmıyor, onlara ve bana sürekli eziyet ediyor. Evde eline ne geçirirse bana fırlatıyor. Sürekli bana odun, bardak, şişe ile saldırıyor. Yemeklerime zehir bile atmayı denedi. Elbiselerimi ateşe atıp yakıyor. Belki buralarda bir erkeğin karısından dayak yemesi ayıp oluyor ama ben şiddet yanlısı birisi olmadığım için eşimin dayağına maruz kalıyorum. Korkudan evden kaçıp Şanlıurfa'da bulunan evli kızıma sığındım. Allah rızası için beni bu kadından kurtarın. Ondan boşanmak istiyorum. Ama bir türlü boşanmayı kabul etmiyor" diye konuştu.

Paylaş:

Yorum Gönder

 
Yukarı Çık
Telif Hakkı © 2014 Ulusal Gazete | Tasarım: OddThemes