Son Haberler |

10 Nisan 2012 Salı

Konyalı Kendi Otomobilini Kendi Yaptı

Facebookda Paylaş Twitterda Paylaş Google+da Paylaş
Siyasetçiler ve işadamları yerli otomobili kimin yapacağını tartışa dursun, Konyalı kendi otomobilini kendisi üretti bile...Üstelik tatil bölgelerinden müşterileri bile çıktı.

Kendi otomobilini kendi yaptı Konya'da kaynakçılıkla uğraşan bir vatandaş, temin ettiği parçalarla kendine has üstü açık bir araba yaptı, yaptığı arabaya tatil bölgelerinden müşteriler bile çıktı.

Konya'nın Altınekin ilçesine bağlı Akıncılar beldesinde kaynakçılıkla uğraşan 66 yaşındaki Selahattin Gür, kendi otomobilini kendi üretti. Çocukluğundan itiraben bir şeyler yapmaya meraklı olduğunu belirten Gür, bisiklet ve motorsiklet yaptıktan sonra otomobil yapmaya karar verdiğini anlattı.

Hurda parçaları toplamaya başlayan ve bazı parçaları da Konya'daki sanayilerden temin ettiğini vurgulayan Gür, "Kendime has bir otomobil kasası yaptım. Adını da Hobim koydum. Daha sonra diğer parçalarını birleştirdim. Hepsine tahmini bin TL civarında para harcadım. Şimdi rahat rahat biniyorum. LPG'li olan otomobilimle tarlaya gidiyorum. Tatil bölgelerinden müşteriler arabama talip oluyorlar. Belki ileride satarım" dedi.

Paylaş:

Yorum Gönder

 
Yukarı Çık
Telif Hakkı © 2014 Ulusal Gazete | Tasarım: OddThemes