Son Haberler |

26 Ağustos 2012 Pazar

Yıldırım'dan çok sert Alex açıklaması

Facebookda Paylaş Twitterda Paylaş Google+da Paylaş
Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, Gaziantepspor karşılaşmasının sonrasında yayıncı kuruluş Lig TV'ye çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Maç sonunda alışık olmadık şekilde canlı yayına katılan Fenerbahçe başkanı Aziz Yıldırım, "İlginç bir şey yok. Tribünde organize şekilde olayların olduğunu gözlemledim. 12 aydır buralarda değildim biliyorsunuz. Her şey olabilir, ancak her olayın da bir çözümü vardır. Burası Fenerbahçe spor kulübüdür. Kimsenin zarar vermeye çalışmasına göz yumamam." ifadelerini kullandı.



ALEX'İN TWITTER'DAN YAZDIKLARINI ELEŞTİRDİ

Karşılaşmada tribünlerin Alex'e yönelik tezahüratlarına karşılık bizzat anons yapan Aziz Yıldırım, takım kaptanı Alex de Souza'yı kastederek şok açıklamalarda bulundu. Yıldırım, "4 yıl önce bütün tribünler yuhaladığı zaman ben kalktım alkışladım, kulüpte kalmasını sağladım. Twitter'dan yönetime, hocasına öyle şeyler yazılmaz. Kimse Fenerbahçe'nin üzerinde değildir, Aziz Yıldırım dahil. Herkes gider, Fenerbahçe kalır. O şekilde tezahürat yapılınca sahanın içindeki oyuncular maça konsantre olamıyorlar. Alex'i kulübe çağırdım, konuşacağım kendisiyle." diyerek son günlerin merak edilen 'Alex' konusu ile ilgili görüşlerini dile getirdi.

"KULÜP İÇİNDE ZARAR VERMEK İSTEYEN İNSANLAR VAR"

Aziz Yıldırım açıklamalarına şöyle devam etti: "Bazı muhalif diye gözüken, ancak tek amaçları zarar vermek olan insanlar var. Fenerbahçe için canımı veririm. Hepimiz Fenerbahçe'yiz. Herkes gider Fenerbahçe kalır. Ben 3 sene daha burdayım başıma birşey gelmezse. Ben olduğum sürece de Aykut Kocaman ve ekibi kalacak."

"KİMSENİN ADINI DUYMADIĞI İKİ PROJE"

Konuşmasını sürdüren Yıldırım, "Nifak tohumları sokmaya çalışanlar var. Beni soyunma odasına aşağıda indirmesinler. Kimse Fenerbahçe'den büyük değildir. Büyük Fenerbahçe'yi büyüteceğiz. Kimsenin adını duymadığı iki proje açıklayacağım. Bugün gelen tüm bayanlara, çocuklara, gecenin bu saatine kadar bizi destekledikleri için teşekkür ediyorum. Şahsıma, kulübe, futbolculara verdikleri destekten dolayı herkese teşekkür ederiz." dedi.

Fenerbahçe'nin Spartak Moskova ile karşı karşıya geleceği kritik maç ile ilgili görüşlerini de dile getiren Yıldırım, "Fenerbahçe, büyüklüğünü Moskova maçında da gösterecektir. Gerisi teknik konulardır. Aykut hocamız herşeyi açıklayacaktır. Bir daha da konuşmayacağım, herkese teşekkürler." diyerek sözlerini noktaladı.

Ulusal Gazete

Paylaş:

Yorum Gönder

 
Yukarı Çık
Telif Hakkı © 2014 Ulusal Gazete | Tasarım: OddThemes