Son Haberler |

6 Ekim 2013 Pazar

Başbakan’a dava açacağız

Facebookda Paylaş Twitterda Paylaş Google+da Paylaş
Abdullah Cömert’in ağabeyi
Hatay’daki Gezi Parkı gösterileri sırasında 3 Haziran’da hayatını kaybeden 22 yaşındaki Abdullah Cömert’in başına gaz fişeği isabet etmesi sonucu öldüğünün Adli Tıp Kurumu raporuyla kesinleşmesi üzerine ağabeyi Zafer Cömert, “Katiller zaten belliydi. ‘Müdahale emrini ben verdim’ diyen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan hakkında dava açacağız” dedi.

Adli Tıp Kurumu’nun raporlarının kendilerine ulaştığını belirten Zafer Cömert, Erdoğan’ın “Müdahale emrini ben verdim” açıklamasını hatırlattı. Zafer Cömert, “Savcıları göreve davet ediyorum. Sorumlular hakkında bir an önce gerekeni yapsınlar. ‘Polislere müdahale emrini ben verdim’ diyen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan hakkında da dava açacağız” dedi. Kardeşini öldüren polislerin derhal yargı karşısına çıkarılmasını isteyen Zafer Cömert, raporda tüm ayrıntıların net olarak yer aldığını kaydetti.

ERGİN: DERİNLEŞİYOR

Hatay’da ziyaretlerde bulunan Adalet Bakanı Sadullah Ergin ise şunları söyledi: “Rapor, soruşturmanın ne kadar hassasiyetle yürütüldüğünün bir işareti. Bu anlamda ilk gün de aynı şeyi söylemiştik. Hassas bir soruşturma süreci işliyor, buna dönük olarak adli açıdan savcılık bu dosyayı takip ediyor. İdari açıdan da İçişleri Bakanlığı’mız bir mülki müfettişiyle bu olaya özgü incelemelerini derinleştiriyor. Olayı en kısa sürede, tüm boyutlarıyla ortaya çıkaracağız.”(Hürriyet)

Paylaş:

Yorum Gönder

 
Yukarı Çık
Telif Hakkı © 2014 Ulusal Gazete | Tasarım: OddThemes