Son Haberler |

10 Ocak 2013 Perşembe

Kayıp kızı ayağına taş bağlayıp nehre atmışlar

Facebookda Paylaş Twitterda Paylaş Google+da Paylaş
2005 yılında kaybolan Ebru Koç'u (15) ayağına taş bağlayarak Meriç Nehri'ne attıkları iddiasıyla gözaltına alınan S.A ile F.K, emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Savcılıktaki sorgularının ardından tutuklama talebiyle mahkemeye sevk edilen zanlılar, ''kasten adam öldürmek'' suçundan tutuklandı.

ERKEK ARKADAŞI İTİRAF ETTİ
Edirne Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şube Müdürü Masum Özçiçek, 2005 yılında kaybolan Koç'un bulunması için özel ekip oluşturmuş, soruşturma başlatan ekipler 8 yıl önce S.A'nın, Koç'un erkek arkadaşı olduğunu tespit etmişti.

Polis tarafından öğle saatlerinde gözaltına alınan S.A, emniyetteki ifadesinde kız arkadaşı ile ormanda F.K. ile karşılaştıklarını, F.K'nın silah zoruyla kimliğini ve telefon numarasını alarak kendilerini serbest bıraktığını, ertesi gün de yanına çağırdığını söylemişti.


F.K'nın kız arkadaşıyla beraber olmak istediğini iddia eden S.A, ''Daha sonra beni kulübeden dışarı çıkardı. Birkaç dakika sonra silah sesi duydum. Kız arkadaşım karnından silahla vurulmuştu. Beni de öldüreceğini söyledi, çok kortum. Bir süre sonra kız arkadaşımı soyup, ayağına taş bağladı ve Meriç Nehri'ne attı. O günden sonra korkudan kimseye bir şey söyleyemedim'' ifadelerini kullanmıştı.

S.A'nın ifadesinden yola çıkan polis, bekçilik yapan F.K'yı gözaltına almış, şüpheliler emniyetteki işlemlerinin ardından Edirne Adliyesi'ne sevk edilmişti.

Paylaş:

Yorum Gönder

 
Yukarı Çık
Telif Hakkı © 2014 Ulusal Gazete | Tasarım: OddThemes