Son Haberler |

13 Temmuz 2014 Pazar

'Hamile misin' dediler 8 ayda 48 kilo verdi

Facebookda Paylaş Twitterda Paylaş Google+da Paylaş
'Hamile misin' dediler 8 ayda 48 kilo verdi
Fazla kiloları nedeniyle uygun kıyafet bulamayan ve mağazadaki görevlinin kendisini hamile sanıp "Bebeğiniz kaç aylık" diye sormasından etkilenen kadın, 8 ayda 48 kilo vererek yeniden doğdu
Adanalı Fehime Tomas (26), küçük yaşlardan itibaren kilo almaya başladı. 25 yaşına geldiğinde 110 kiloya ulaştı. Aşırı kilosu nedeniyle sosyal hayata uyum sağlamakta zorlanan Tomas, ayakkabısının ipini dahi bağlayamıyordu. Sağlık sorunları yaşayan ve zayıflama çabaları sonuçsuz kalan Tomas, bir mağazada kendisini hamile sanan bir görevlinin "Bebeğiniz kaç aylık" diye sorması üzerine son çare Çukurova Üniversitesi Tıp Fakültesi Balcalı Hastanesi'ne başvurdu.

110 KİLOYA ÇIKTI

'Hamile misin' dediler 8 ayda 48 kilo verdiProf. Dr. Cem Kaan Parsak gözetiminde tedavisini başlanılan Tomas, tüp mide ameliyatıyla fazla kilolarından kurtularak sağlığına kavuştu. Tomas, ameliyat olmadan önce 110 kilo olduğunu hatırlatarak şunları söyledi: "Ameliyat olmadan önce kendime güvenim hiç yoktu. Hiçbir yere gitmek istemiyordum. Ancak şu an öyle bir sorunum kalmadı. En azından otobüste yanımdakini rahatsız etmiyorum. Beni görüp ameliyat olan 4 arkadaşım var. Onlar da durumlarından çok mutlular. Ameliyatım doğum günüme denk geldi. Şuan yeni hayatıma başlamış gibi hissediyorum." AA

Paylaş:

Yorum Gönder

 
Yukarı Çık
Telif Hakkı © 2014 Ulusal Gazete | Tasarım: OddThemes